söndag 1 maj 2011

På kalas!










Första maj betyder att vi hurrar stort för min lillebror Mathias som fyller år! 

Hurra, hurra, hurra! 

Det är för honom jag flaggar idag, ingenting annat...
Det bjöds på tårtbuffé klockan tre i strålande sol men kylig vind. Jag passade på att smita runt och fota lite i deras fina trädgård. Fru Annelie var med mig på betongkursen hos Kajsa förra året och gjöt då den fina skylten som står vid ingången framför rabarber och vinbärsbuskar. Som gjuten...


Vi har nyttjat grillen i kväll igen och frun i detta huset har gjort en makalöst god och krämig potatisgratäng till köttet. Inte dumt det heller... Och på tal om trädgård så sitter vi precis och kollar på Trädgårdstoppen på TV8 med Doreen. Trevligt program! Nu ska jag kika in hos er en stund innan min uppmärksamhet riktas mot disken...





2 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Haha läste ditt inlägg om jogging, tummen upp!!! Jag har fuskat i helgen så imorgon skall jag ut igen. Hipp hurra för din lille. Härligt att frun i huset har gjort potatisgratäng, mums. Nu sitter jag med ett glas vitt och bloggar och kollar humorgalan. Hm jag är ju redan världsförälder men trackar maken att han kan bli:) Ha det bäst Krammm
När kommer ni hit:)???

Stjärnor & Champagne sa...

lillebror skulle det ju vara...

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin