fredag 6 maj 2011

Friday!


Japp! Fredag kväll igen. Jag har varit superduktig och sprungit 6 km efter jobbet. Det lovade jag mig själv efter att jag - svagsint som jag är - inte sprang i morse, som jag hade bestämt... När jag joggade där i spåret kom jag på att jag VERKLIGEN skulle behöva dammsuga bilen och tyckte att det var en bra idé att göra när jag kom hem. Men när jag kommit hem och pulsen lagt sig så rann det liksom av mig. Jag får väl dammsuga i morgon...

Trevlig kväll alla fina bloggisar! Nu blir det soffan i stället!


2 kommentarer:

Pernilla sa...

Vad duktig du är!
Jag skulle aldrig klara av att springa 6 km.
Inte ens om jag hade nån med piska bakom mej.
Möjligtvis om det sprang nån med en flarra skumpa framför...

Trevlig kväll till dej och Lars!

Skumpa och Spaljé sa...

Jag håller med vad duktig du är.. Hoppas det är bra med dig.

Kram Helena.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin