måndag 30 maj 2011

Vad är en bal...





...på slottet?


I morgon är det dags för den stora, årliga balen för studenterna och vi har köpt smoking inklusive allt, beställt 15 stora baguetter till frukost för killarna - de ska ju hålla i ganska många timmar från champagnefrukost till bussen hem klockan tre på natten, beställt en blomma till damen i fråga och även letat upp biljetten som försvann... Jag är helt utflippad inför denna händelse medan min trygge son inte rör en min och är som vanligt kolugn och undrar vad jag hispar för... Tur vi är olika. Nu måste jag gå och ladda kameran så jag kan ta löjligt många kort på honom i morgon och hålla tummarna för att solen skiner på dem. Ja, det var min plan för kvällen.




3 kommentarer:

13 sa...

Men åh vad roligt, förstår att du är hispig:-).
Hoppas det blir en solig och härlig dag!!

Anna sa...

Och det där var fel inlogg, det var jag som skrev ovan där det står "13"....

Catarina sa...

Bilden får mig att tänka på nån krönika eller något sånt där man diskuterade varför det alltid regnar när det ska kyssas i romantiska filmer.

Australia
Fyra bröllop och en begravning
Å många fler.. :)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin