lördag 8 maj 2010

Uppföljning om igelkotten

Här kommer lite uppdatering på läget med igelkotten jag skrev om häromdagen. Jag fick följande mail av en härlig kund som bor här i byn och som har en dotter i sjuårsåldern:

Hej Lena,
Det är Ingrid som skriver (hon med brödet i brödlådan ...).
Jag läste din blogg när jag var inne på Fritsla Tyglagers sida och där såg jag ditt inlägg om "Roadkill". Du behöver inte "oroa" dig längre eftersom Alice och jag gick förbi igelkotten och då ville Alice att vi skulle begrava den. Så nu ligger den begravd i vår trädgård ... med kors och allt. Vi sjöng till och med "Blinka lilla stjärna" för Iglis.
Trevlig helg!
Ingrid och Alice


Visst var detta helt otroligt gulligt? Tack, Ingrid och Alice. Ni lyfte en sten från mina axlar! Och om ni undrar över brödet, så lånade Ingrid hem en brödbox från Bruka för att kolla storleken och när hon lämnade tillbaka den låg det en brödlimpa i... Det har vi skrattat åt lite.


Missa inte utlottningen av ett lyxigt fårskinn lite längre ner! Tveka inte att anmäla dig!

2 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

Hej! Vad bra att det löste sig på det viset. Det känns skönt att veta att det löste sig så du kan gå vidare i livet utan samvetskval...kramis semlan

Carin sa...

Söta Ingrid...

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin