tisdag 25 maj 2010

Permanent?




Idag drar jag till frissan och jag tror faktiskt att det lutar åt en permanent. Vad tror ni om det? Jag skulle färga och slinga egentligen, men det kan jag göra om några veckor i stället... Hoppas på resultat som dagens bild på Meg Ryan. Superfräscht...

I går eftermiddag hamnade vi ganska otippat hos Svanefors för att köpa höst. Det tog som vanligt många timmar (jag lovar - superfina grejer) och vi var inte hemma förrän vid tolvtiden. Därför har jag inte dragit en vinnare i tävlingen ännu. Besked om vinnare lovas i kväll i stället!

By the way; biljetter bokade... På torsdag drar vi till NY!!! Sex and the city... Can´t wait...




7 kommentarer:

Carin sa...

Oohhh, såååå härligt!!! Ha nu en riktig toppenresa!

Kraaam Carin

Mys och hemtrevnad sa...

ser ut att bli en snygg frisyr...väntar otåligt på vinsten eller vinnaren*ler syns ikväll på skärmen igen. Kram semlan

Under min himmel sa...

Det ser ju snyggt ut!
men HUA för permanentlukten av medlet.. fniss.. på 80talet så satt den i flera dagar efter, fast nu kanske det finns bättre preparat?

Mvh S

Den där Marie sa...

Vad härligt att få åka till NY!
Lycka till hos frissan :)
Kram från Jonna ♥

Michelle sa...

Tycker permanent är så fint och framförallt Lättskött. Det skulle jag kunna tänka mig när håret växt ut lite!!!
Hoppas ni får en trevlig resa till drömmarnas stad :D

Graadskan sa...

Men så skoj att det blev NY!! Är gött avis, kan jag säga!!

Ha en underbar resa, så håller jag tummerna i några timmar till angående tävlingen...

Kram Camilla

Stjärnor & Champagne sa...

Jag håller tummarna för mig, LENA nu är dom verkligen blå, hihi....Åh snart åker ni, så härligt. Du har väl inte glömt att packa ner din bloggvän från LKPG? Jag tror att du blir jättefin i permanent..
Kramkram A

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin