fredag 17 februari 2012

Antingen - eller...




Det är ju FREEEEDAG så håll i er! Jag har en skämmis (?) att dela med mig av!!!

Jag har en film som jag kan se om och om igen - ja, jag har ju flera; Holiday och Love Actually vid jul, Mamma Mia! är bästa uppladdaren, Something´s Gotta Give för huset, It´s Complicated för största flabben, The Notebook för kärleken och A Good Year för miljön - och så då denna som jag inte riktigt vet varför men den får mig på så gott humör! Musiken? Baren? Staden? Ja, inte vet jag...

Får jag presentera Cayote Ugly:






One way or another av Blondie. Filmen är full av bra musik!

Tjingeling!


Sa jag att det är fredag? Tjohooo!



2 kommentarer:

Carola sa...

haha det var ju det jag sa på eventet.. att vi skulle köra en coyote ugly på bardisken..;)
hmm kanske de är en aaaaning bättre på det i filmen än oss.. men va fan! :)

Ha en underbar Fredag. och helg!

KRAM!

Charlie sa ... sa...

Gillar exakt samma filmer!!!!

Ha en skön lördag!

KRamar

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin