torsdag 25 augusti 2011

Breaking news!





Jag har hittat en ny kärlek i mitt liv - och det är ingen ny man det lovar jag för det skulle vara som att gå över ån efter vatten för de är väl i princip av samma skrot och korn allihop, eller hur? Nej, min kärlek är mer materiell än så! Ny fåtölj i butiken och hjärtat slår snabbare... Är det inte en skönhet så säg? Bordet går inte av för hackor det heller... Måste vara en bra inköpare på detta stället! ;)

Nu ska jag dra mig hemåt efter lite föda. Undrar om bordet står dukat när jag kommer hem? Skulle inte tro det... Hm... Vad ska det bli i kväll? Toast och te? Äggmackor och o´boy? Märker ni att jag inte är så sugen på att laga en trerätters i kväll?? Jag är inte sugen på att laga något alls idag... Mackor får det bli! Och mysbyxor. Och soffan.



4 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Låter som min kommande kväll du beskriver! samma skrot och korn allihop -helt sant;) Fotöljen är grym

Bokcaféet i byn sa...

Hej Lena!
Jösses vilken snygg fåtölj! Jag hade just avslutat ett blogginlägg om böcker och bokläsning på min blogg och är i "real reading mood" och så får man se denna skönhet på din blogg. Simply stunning sweetie!!!
Ha en toppen fredag imorgon!
Kram Anna

me and alice sa...

Hej Lena!
Ja du den fåtöljen gick inte av för hackor, och bordet jisses så snyggt!!!!
Blev det oboy, hihi???
kram Susanne

Johanna Stålros sa...

Hej där, såg din fråga- vilken typ av mat gillar du? kram

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin