fredag 7 december 2012

Sällskap



Min sockertoppsgran har fått sällskap. Sällskap av herr och fru hjort. Från House Doctor.




Hej alla!!


Jag har hängt upp nya gardiner, lagt in en ny matta och även fixat lite nya juliga kuddar sen jag tog denna bilden. Kanske blir det bild på det också vad det lider!?


Nu ska jag ta tidig fredagskväll och åka hem och njuta av hela härligheten för sen var det ju kiosktjänstgöring för mig... Kanske bra att inte ta fredagsvinet förrän efteråt för att inte röra till kaffepengarna mer än nödvändigt! ;)



Njut kvällen mina vänner - och hörrni, ni missar väl inte På Spåret? Episkt...!









2 kommentarer:

Carola sa...

trevlig kväll till dig.
Och jaha.. så nu blev jag sugen på herr och fru hjort.. så när ska jag få in den där daten med dig i din fina fina affär.)

Kram

Charlie sa ... sa...

Ah, vad fint du har det! En hjort är vad som saknas här. Visst väl att det var något ;)

KRAM!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin