lördag 29 december 2012

Och här fick vi komma in!







Finaste interiören från huset med de helt fantastiska altanerna jag visade härom veckan. Om du missat, hittar du dem här... Mörkt golv, oregelbundna mattor, TineK lampor över bordet (vi har några kvar av denna storleken - XL - och hos oss kostar den 1995.-), snygga danska designmöbler och renskinn. Mums! Lägg märke till min favvis - renskinn på bordet! Det hade vi i butiken i höstas. Supersnyggt!




Godmorgon!

Här har ugnen gått varm ett par timmar redan för ikväll blir det lite kalas och då ska man ha småkakor till kaffet! Kosostoppar, kolakakor och en mjuk pepparkaka är morgonens resultat! Nu satte jag mig med kaffekoppen en stund innan det är dags att bege mig till jobbet.


Det regnar i dag och nu när vi ser slutet på inventeringen kan jag inte annat än längta bort - det är första gången på flera år som vi inte sticker till Thailand efter nyår... Njut dagen mina vänner och go shopping - vi har öppet till tre! 



Varmt välkomna!





3 kommentarer:

Carola sa...

åh ja vad snyggt!
Och precis vad jag gör.. längtar bort.. satt precis och sökte efter resor på nätet.
Men det är ju så mycket som skall fixas och göras precis nu.. sälen först men sen kanske..

Ta hand om dig!
Själv måste jag sticka och köpa mjölk.. måste ju ha kaffe denna morgon igen.
.)

toves sammensurium sa...

Woooooaw!!!!!!!!!!!!!
For et fantastisk lekkert og spennende hjem....helt ærlig så kunne jeg tenkt meg å sett minst tusen bilder til!FIkser du det også???
Toveklem:)

Ester sa...

Gooosh! Det är ju så fint! Jag kan flytta in direkt ;) Ha det fint vännen! Kram Ester

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin