lördag 15 december 2012

Musikhjälpen!!!





Hej alla!!!


Här har jag kommit in i värsta önskalåtochskänktvåhundrakronor-flowet!!! Tur att jag har företagsabonnemang på mobilen för detta hade vält omkull alla mina julklappsinköp... Det får gå på årets sponsringskonto, eller hur??? Musikhjälpen gör ett fantastiskt fint jobb och underhåller oss dessutom big time under tiden. Bra jobbat ni tre! Jag följer dem så mycket jag kan på radion, på tv:n, i mobilen och on line. Jösses. Det låter som om jag inte har mycket till liv... Bra är det hur som helst!


Nu ett glas rött. Snart sista delen av "Så mycket bättre". Hur bra?!



Njut kvällen!









1 kommentar:

Charlie sa ... sa...

Jättebra!!!!

Tack för din gulliga hälsning. Blev så glad!

kram
Lotta

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin