onsdag 5 december 2012

Danish style







Av Jeremy Callaghan Foto Gaelle le Boulicaut



God eftermiddag!


Jag sitter med min sena lunch och bläddrar i ELLE Interiör som säkert kom förra veckan. Där blir jag ju - som så många andra - helt kär i reportaget från danska Marianne Brandi och Keld Mikkelsen. Grundare av Day och Day Home - danish design as its best - sååå smakfullt! Och badrummet. Badrummet. My god...

Så dagens tips: köp nya Elle och grotta ner dig i närmaste fåtölj med en kopp varmt valfritt och njut!



Nu måste jag ut och slå in lite fler julklappar! Ciao!




2 kommentarer:

Alexandra sa...

Det är ju så härligt att unna sig en bra tidning och en bit choklad..

Vinter hälsningar från mig

Mys och hemtrevnad sa...

har köpt tidningen nu och ska njuta av mer bilder...kramis semlan

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin