torsdag 6 december 2012

Ole Lynggaard



Helena Christensen för Ole Lynggaard



Godmorgon finingar!


När vi var i Köpenhamn kom jag på den briljanta (briljanta hahaha) idén att gå och titta på en julklapp till moi hos Ole Lynggaard - har länge suktat efter ett matt guldhjärta där länken går rakt "igenom". Är ni med? 
Vi slussades hur som helst (blev lite nervös där i entrédörren när låset klickade både bakom och framför oss - tänk om vi fastnat...) in i butiken och efter lite letande och några missförstånd - danskan ni vet - så hittade vi det till slut och åhh... vad vackert det var!!! 

Lars däremot hade hittat en djup soffa längre in i butiken och hoppades nog på att jag skulle få ett allergiskt utbrott så vi snabbt kunde göra sorti. Men inte då. Allergier är inget för mig. Jag hittade precis vad jag ville ha och jag trodde faktiskt inte - ärligt - att det skulle vara så dyrt... Han höll säkert med mig för jag har sällan sett någon så ointresserad av att köpa en julklapp. Fuck him tänkte jag och kände att efter allt detta letande, provande och nu började jag även känna av värmen där inne... Jag köpte det. Julklapp till mig själv. För vem älskar mig mer än jag? Kanske ingen. Och vem har sagt att nudlar, knäckebröd och gröt är dålig mat?


För övrigt är Helena Christensen kanske jordens vackraste människa. Vill inte ens tänka på att hon är 44 år. Generna kan vara en bitch...



Och nu har jag fått smak för Ole likt en vampyr som suktar efter blod. 
Ojojoj...





Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin