fredag 30 november 2012

En förmiddag i Köpenhamn



Frukosten åt vi i lobbyn med hotellets bibliotek längs bort.


Trevligaste uteserveringen - inte första gången jag fotar den (den är omnämnd tex här). Buxbom och renskinn. En perfekt kombo.


Köpenhamn är full av trevliga innergårdar. Mer buxbom...


En prommis förbi Tage Andersen hör till. Ligger förresten ett stenkast från Ole Lynggaard där jag hittade mig en fin julklapp...


Chokladcafé på Ströget med snyggaste golvet. Hela inredningen var faktiskt amazing...


Höingärdad uteservering. Hur mysigt var inte det mitt i stan?


Sen kom något livgarde och gick i takt. Mycket danskt.


Nu. Sen lunch på Laxbutiken vilket betyder snart hemma!



Förresten. Ni missar väl oss inte på facebook? Här går du in och gillar!




2 kommentarer:

Välkommen Hem! sa...

Så härligt och vackert det ser ut!
Hoppas det löste sig med Green Gate!
Kram och ha nu en underbar helg!
judita

Charlie sa ... sa...

Jag ÄLSKAR Köpenhamn.

Tack för det här härliga!!!!!


xx

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin