söndag 4 november 2012

Vinst på födelsedagen!!!



Skärmdump från Aftonbladet.



God kväll alla!

Det är Lars födelsedag idag och vad kan vara en bättre present till min fotbollsfantast än att Elfsborg blir svenska mästare just ikväll? Han är naturligtvis på plats inne på arenan för att heja fram sitt lag och jag gratulerar så klart både mannen och laget och ger honom sovmorgon imorgon och har heller ingen förhoppning om att rösten finns kvar när han kommer hem...


Själv städar jag efter kalaset i går kväll och tvättar alla servetter, dukar och bordsfiltar. Som traditionen lyder så äter vi alltid julbord när mina män fyller år så min plats igår var framför spisen... Men gott blev det och resterna idag är minst lika bra! Mums...



Pssst... Jag har ju kollat in reprisen av Så mycket bättre idag och jösses. Uggla. Miss Li. Darin. Sjukt bra! 




4 kommentarer:

Anonym sa...

Helt underbart av Elfsborg att lysa upp i november mörkret med ett SM GULD 2012. Är så stolt över Elfsborg från Sjuhärad.

Unknown sa...

Har precis startat min blogg. Kolla in mina gardiner som jag köpte hos dig..Heja Elfsborg// Åsa

Charlie sa ... sa...

Tack för dina rara ord!!

Och grattis till födelsedag och vinst till Elfsborg! Låter som ni har en härlig tradition.

Tyvärr kan jag inte se Så mycket bättre,men jag lyssnar. Darin har gått varm här idag!

Ha en fin vecka.

KRAM!

Charlie sa ... sa...

Ps. alltså maten (traditionen ;)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin