torsdag 29 november 2012

Liiite mer jul...



Skidor, gran och en go säng. Ungefär det man behöver till jul...



Den där järnsängen alltså... Finns i 90 och 160 cm.



Pälsplädar har vi i massor! Från 500.-



Noncarving...


Godmorgon fina!

Jag håller på att slänga ihop en liten väska för vi drar till Danmark och Green Gate om en liten stund! Måste kolla upp den där prishöjningen och även vårens kollektion... Vi ska bo över i Köpenhamn men har inte bokat, så bra tips på hotell mottages tacksamt!!! Jag har ett jag ska kolla upp, tror det heter Axel Guldheden. Läste det HÄR!


Måste rusa, häng med till Danmark, vet ja!








2 kommentarer:

Bokcaféet i byn sa...

Trevlig resa Lena!
Jag ska till Köpenhamn om ngn helg men då blir det en dagstur.
Kram Anna

Charlie sa ... sa...

Jag hänger gärna med ;)

Och en go säng, skidor och gran är verkligen det bästa till julen!

Trevlig resa!

xx

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin