fredag 9 november 2012

BLONDIE





Den där låten. Har inte hört den på en sisådär hundra år men den sitter. Som tuggummi i rufsigt morgonhår. 

Och ja, jag tror faktiskt att detta kan vara en film värd att se. På bio. Jag hörde att den skulle ha någon Bergmansk över sig och att Carolina Gynning gör en enastående filmdebut. Mycket spännande! För övrigt är det ju ett helt gäng starka kvinnor värda att se... Och om ni har vägarna förbi så ställer ju Gynningx2 ut sina fina konstverk i Kungsträdgården just nu. Ett tips från mig till dig.


Nu ska vi räkna kassan och gå hem. Jag behöver handla mat. Städa. Laga mat. Dricka ett glas rött. Och ta fredag. Önskar att jag kunde hoppa över de tre första stegen på min kväll...


Förresten. Filmen. Den har premiär den 23:e.




1 kommentar:

Stjärnor & Champagne sa...

Raring raring tog du ett hopp över dom första måsten? Näe det tror jag inte...Lite bättre är jag men efter30 år så är jag skittrött på min h-värk suck men så är det. När kommer ni till lkpg? Vi har ju inte druckit vin ännu:)) Vi kan nog lura med Lotta. Kramkram A

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin