söndag 25 november 2012

Kristian Anttila & Sylvia Vrethammar





Godmorgon alla!

Jag sitter och njuter av mitt kaffe framför Nyhetsmorgon och blev nyss bländad av en enastående kvinna som är både författare och storviltjägare i Afrika. Natacha Illum Berg. Imponerande och avundsvärt liv om du frågar mig.


Något annat som imponerade var faktiskt Sylvias dag igår på Så mycket bättre. Jag har dissat henne fram till nu, men hon sprider glädje, den kvinnan! (i alla fall till Uggla!!!;) Och så snygg! Ser man ut som hon när man är 67 ska man vara jäkligt nöjd!!! Upptäckte henne duett med Kristian Anttila genom Darins låt. Lyssna och njut söndagen! Vi drar till Gunnebo Slott för en fika, sen jeansinköp till mannen. Ibland slår blixten ner...




2 kommentarer:

Carola sa...

men shit. såååå bra!
Tack för tipset. blir lite kär i låten känner jag.
Ha en fin Söndag!
Kram

eastcoastmom sa...

Jag har inte alls hängt med, kan se en del via internet men det har inte blivit av.

Men Sylvia Vrethammar gillade jag för hundra år sen, typ, och det var en av min pappas favoriter. Den här videon var underbar!!!

Hälsningar från Madrid

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin