tisdag 20 november 2012

Ibland är det så enkelt...



Sjukt snygg miljö från Artwood - och ja, du kan köpa rubbet hos oss!



God eftermiddag everybody!

Jag är ute på ärenden en stund - har bland annat köpt in fler lampor till butiken, undrar hur många lampor vi säljer på ett år... - och hamnar ju naturligtvis på stans mysigaste café för en sen lunch. En Ceasarsallad senare inser jag att jag sitter bredvid halva Elfsborg. Fotbollslaget, alltså. Jag är föga imponerad - förutom att grabbarna är grymt vältränade - men undrar om inte Lars hade velat vara med just nu så han kunde grattat dem till segern...


Nu latte. Strax vårinköp på Svanefors. Det kommer bli en lååång arbetsdag idag mina vänner...


Och hörrni. Kom ihåg, det är ju inte svårare än såhär:








3 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Ursnyggt! Allt. Bilderna innan med. Gillar tipsen...just do it liksom ;)

Vad myckdet snyggt du har och visar!!!!

Kram

Carola sa...

du är så klok kvinna!
Och möblerna är snygga och inköpen låter precis så spännande som det ska vara.. och vår.. oh my.. vår alltså!! .)

Kram

Finaste huset sa...

underbar miljö - gäller bara att hitta matchande rum!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin