tisdag 6 november 2012

Köpstopp...



Ooops.... jag har visst köpstopp så det blev bara en liten vagn hos Nyblom & Kollén idag...



Halloj alla!

Jag har varit iväg i stort sett hela dagen och jösses vad tiden går fort när man har roligt! God frukost och shopping hos Nyblom & Kollén följdes av order (ooops igen, säg inget till Lars!) och lunch med Jeanette på PB Home. Supertrevligt - tack för idag, vännen!


Jag skyndade mig snabbt igenom NK på väg till bilen och hittade två fina julklappar också. Bra jobbat, eller hur???

Så, tomten. Här är en liten början på Lenas önskelista:



Mulberry´s Effie Hobo - känns ny och lagom stor till mig!



Printed flag throw från Lexington. Lika fin i soffan som runt halsen!


Snart börjar Småstadsdrottningar i kanal 3 där Michela från Borås (som driver den supertrevliga klädaffären Greta & Anna där jag bla köper mina Please-jeans) ska hälsa på hemma hos Cowboy-Håkan som bor i grannbyn här bredvid! Kan helt klart bli sevärt! :)


1 kommentar:

Charlie sa ... sa...

Snyggt!! Vill ha med ;)

kram!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin