måndag 5 november 2012

Stylat i Hus&Hem



Såååå fin bordsplacering - dagens tips! :)


Textil, pall, glas, porslin, hänglyktor och renskinn från mig!


Fotograf Lina Östling av Johanna Flyckt Gashi



Godkväll i stugorna!

Jag fick ett mail av Johanna på ett jobb hon gjorde i somras med lånade saker och textil från mig. Det är så kul att se alla artiklar hon lånar, packar och bär härifrån bli till vackra och stämningsfulla miljöer och bilder i olika tidningar! Dessa kan ni se (och fler därtill) i senaste Hus & Hem som finns ute nu!


I morgon ska jag ut på vift! Först en mumsig frukost på Stora Holm och en koll på Nyblom & Kolléns vårkollektion, sedan har jag en lunchdate med mysiga Jeanette från PB Home i Göteborg med tillhörande sväng på stan! Magasinsgatan ska absolut få sig ett besök... 

Men nu. Nu blir det hemgång, handling och middagsfix. Precis som vanligt, med andra ord...


Njut kvällen mina vänner! 





3 kommentarer:

Coolaannna sa...

Jag bockar och bugar för dina fina bilder. Nu känns dukningen till årets glöggfest fixat!

Kram Anna!

PS..På fredag kommer jag och köper min lilla juldoft. Lovisa åkte inte till Fritsla HAN kom hit istället ;)

Kram ANna

Bokcaféet i byn sa...

Hej Lena!
Så fina foton och så fin dukning och tillbehör! Låter som du har en toppendag att se fram emot!
Kram Anna

Carola sa...

åhh och jag måste ju få till den där date:en uppe vid dig.
Hur lång tid tar det att köra tro..?

KRAM!!!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin