onsdag 30 juni 2010

Sommarrea...

I dag startade jag dagen med ett besök i min favoritklädaffär Jolina och "fyndade" lite rea! Man ska väl inte tacka nej till halva priset? SÅ idag har jag tjänat 2500. Undrar vad jag ska hitta på med dem? Hihi...
Resterande delen av min dag försvann i ett naffs i min butik! Hej och hå vad lite moln kan göra för affärerna!!! Fullt upp hela dagen! Jättekul och otroligt inspirerande!

Ang. våra flyttplaner så står det mellan att bygga ett hus eller försöka hitta en urtrevlig och charmig gammal lägenhet i centrala Borås med gångavstånd till allt vad stan kan erbjuda. Vad göra? Är det någon som kan dra fram en lägenhet till oss ur rockärmen? Det ska vara fyra-fem rum, högt till tak, gärna stuckatur, höga fönster, kakelugnar alt. öppen spis, rum i fil är inte dumt och terass eller stor balkong. Hur svårt kan det vara?

9 kommentarer:

Cecilia sa...

Vad synd att du inte bloggade om detta tidigare - vi lämnade vår charmiga fyra med rum i fil och stuckatur i centrala Borås i början på juni. Tyvärr fanns det inte balkong till den, dock en halvtrevlig innergård där man kunde ha ett litet bord och stolar... Jag ska hålla öronen öppna i alla fall. Lycka till med letandet!

Förresten var jag och köpte möbeltyg hos er idag, och butiken är alltid så härligt inspirerande!

:o) Cecilia

Aratorps Lena sa...

Men guuud vilken otur! Snälla Cecilia, hör av dig om du hör något! Kram Lena

johanna sa...

Hej
Ja du en sån lägenhet är min drönm när barna växt upp...håller tummarna att ni hittar det!!! Hör jag nått så hojtar jag.
Kraaaam ( Är så nöjd med tyget!)
Kraaaam

Boviksmarinan sa...

Hej Lena..
Hoppas du mår bra & får en härlig sommar!/Kramisar Linda

Stjärnor & Champagne sa...

Meeen...Lägenhet? Jag trodde att ni ville bo i hus:)....Meeen ja, klart att du skall vara lite nyfiken hos mig hihi../ Kramkram A

Stjärnor & Champagne sa...

Och du!! Sparat 2500:-, näe....

Carin sa...

Hallå vännen!
Ja, jag ser ut.... :P Ingen aning om vad det är, men kanske hö??? Fått det förslaget från flera personer... Läste på Fass att jordgubbar inte är bra... Har ju mumsat det typ varje dag...

Kul med rea... Fantastiskt att man kan spara så mycket! Tänkte jag skulle till Kinna och Harrys för att se om jag kan spara lite... ;))

Ha en bra dag! Kraaam Carin

Anonym sa...

Borås? Tänk vinter,skall du flytta affären åxå? Det är nog roligare med en villa.Snickare finns det men bara han kan mvh morbron

yanmaneee sa...

yeezy shoes
kyrie 5
cheap jordans
yeezy boost 350
yeezys
nike air max 95
air max
lebron james shoes
air max 270
nhl jerseys

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin