tisdag 1 juni 2010

Meatpacking District och kändis..














Efter några dagar i New York City har jag äntligen lite tid över... Vi har gått, gått och gått. Gata upp och gata ner. Underbart sätt att uppleva stan på. Jag har tagit MÅNGA bilder och det är så kul att fånga det vardagliga på bild! Dessa bilder är från Meatpacking District som var ett trevligt område med lite lugnare puls, lägre byggnader, grönare gator och mysiga butiker. Vi åt lunch på ett trendigt ställe med uteservering och vid bordet bredvid satt Andy Mcdowell med dotter och åt. Lika vacker i 30° värme som på film...



Idag har vi hyrt bil och kört (jag har kört, Lars vägrade köra i denna trafiken...) ut till Great Neck på Long Island som var mitt hem i ett år när jag var Aupair 1989-90. Jag återkommer såklart med fler inlägg från New York. Nu ska vi ut och äta.





6 kommentarer:

Min plats i solen sa...

Välkommen hem igen! :) Det låter som ni har haft en underbar resa och vilka fina bilder du bjuder på. :) Ser härligt ut! :)

Kram Lotta

Mys och hemtrevnad sa...

Ser härligt ut och låter underbart! Kramis semlan

Linruz sa...

Hihi alltid kul att se en kändis.
Hur gör de för att alltid se så fräscha ut??
Ser fram emot mer bilder vännen.
Kram Lina

marknadsstrategen sa...

Ös på med fler bilder så man får vara med och njuta av denna underbara stad! Perfekt tid på året också. Ha det så fantastiskt bra!!

Flaviana sa...

Hello!
I've just discovered your beautiful blog and am thrilled ! I love your pictures , now I have to go check your previous posts for more!
Thanks for sharing
xxx Flaviana

William sa...

Min plats i solen, dom kommer hem på fredag :)

Det ser faktiskt ganska gött ut mor :D

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin