söndag 6 juni 2010

Central Park














I dag får ni en liten inblick i Central Park. En oas mitt i stan. Full med folk en solig och varm dag. Härligt!


Tvätt, tvätt och tvätt. Hela strecket är fullt av tvätt. 

Väskorna kom hem med taxi i går och det är lika bra att ta tag i det... Gårdagen startade i arla morgon stund för resan till Skåne. Inte mycket sömn den natten heller, med andra ord. Jag återkommer med bilder från alla fina trädgårdar. 



Jag läser Mons Kallentofts "Höstoffer" också och den är svår att släppa... Gillar verkligen hans böcker.





3 kommentarer:

Annelie Johnsson sa...

Hej Lena!
Vet inte om du fick mitt mail med min adress, hör annars bara av dig. Än en gång tack för vinsten!!
Kram

A House With A View sa...

Ser fram emot foton från trädgårdarna! Härliga bilder från central park!

Kramiz aka

Mys och hemtrevnad sa...

vilken härlig tripp du haft...hoppas att du haft en fin nationaldag också...sverige är rätt fantastiskt ändå!kramis semlan

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin