måndag 28 juni 2010

Lite nytt...













... har fått flytta in hos mig! 


Jag hade en underbar söndag med minimal kontakt med omvärlden - precis vad jag behövde! Jag skurade badrum och tvättstuga från golv till tak, läste en bok (Fyrvaktaren av Läckberg), tvättade flera maskiner tvätt som fick torka i solen, lagade middag (panerad torsk som vi åt ute), bakade en kaka till kaffet, skruvade upp en tallrikshylla (från Nordal) och hängde upp nya kritvita hissgardiner (från Svanefors). 
Tallrikshyllan får bli en avlastning åt min pilaster som är överfull av kokböcker... Har tänkt ta hem den hur länge som helst, men hur är det nu igen? Bagarens barn har inget bröd? Och jag har knappt gardiner...



Det ser ut att bli en underbar måndag med MYCKET sol! Tjoho! Hoppas att ni alla kan njuta av den! Vi är så klart taggade inför en ny arbetsvecka; grejar och donar i butiken för att få det så trevligt som möjligt för er! 

Välkomna!




1 kommentar:

Carin sa...

God morgon Lena! Visst är det underbart när solen behagar visa sig? Även om man är på jobbet, känns allt så mycket enklare.... Var ute på en långpromenad runt byn i går kväll och hela Fritsla doftade sommar... Dvs HÖÖÖ!!! :D

Ha en härlig dag! Kraaam Carin

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin