lördag 12 juni 2010

Lördag...

Vår ambition att stänga butiken klockan ett gick sådär... Vi kom hem 14.45 efter att sista kunden gått hem för dagen. Jag har inte hjärta att slänga ut någon som kört många mil för att komma till oss! Och vilken dag det har varit! Jag hämtade en kopp kaffe vid elvatiden och den hällde jag ut - kall - innan jag åkte hem... SUPERKUL!

Visar lite härliga bilder från Artwood. Deras textila kollektion går som tåget! Mitt i prick och superfräsch! Och väldigt prisvärd. Det gillar vi, eller hur? Årorna har precis kommit hem i två olika utföranden! Härlig detalj i sommarhemmet.

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll! I morgon ska jag försöka plantera i alla min korgar på däcket. Kanske visar jag lite bilder...

3 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Raring...Hur gör du nu då? Köpt en Iphone och 4:an har anlänt hihi. Skall jag levera en ny till dig, asgarv.Hm jag vet inte om jag ens får den nya kan jag säga. Maken kollar lite lustigt på mig när jag nämner att jag vill ha den nya!!!Har du öppet dagen innan midsommarafton? Frågar igen. Och hur är det med lukten hemma, asgarv igen...Nu är jag nyfiken för du skrev kufiskt på FB. Vad heter blomman på bilden i mitten? Och fint hus era vänner har. Många frågor blir det...
Stor kram till dig/ A

Sassa sa...

Jag har också några frågor? Har inte köpt något från Artwood ännu. Tycker kanske att deras möbler är lite dyra! Textilierna vore kanske något för mig till hösten. Vad går bra?? Lite fräckt att fråga, men....nu gör jag det !
Måste vara underbart när ni har full rulle i butiken. Kommer till dig i höst någon gång. Kram från Sassa

Härligheter enligt Erika sa...

Hej!!!
Åh *ser mig omkring och njuter* Jag som har letat efter alla dessa ting du har!!!!
Måste förmå maken att köra de många långa milen ner till er!!!
Har en känsla av att vi kunde vara tvillingsjälar du och jag -även om jag är ett par år äldre.
Allt gott!
Erika

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin