söndag 20 juni 2010

Restoration Hardware















På 935 Broadway (flat iron district) hittade vi Restoration Hardware. Jag tvärstannade på trottoaren när jag såg skyltfönstret. Har ju varit inne på deras hemsida oräkneliga gånger och njutit av utbudet, och här var en BUTIK!!! Jag gick som i trance och bara njöt. Var till och med tvungen att komma tillbaka dagen efter... Det stod vakter utplacerade i butiken och man fick inte fota, så mina kort är lite otydliga; tagna i smyg med min iPhone. Otroligt smakfullt och inspirerande! Trärent, grovt linne, dov färgskala och skinn. Väldigt mycket Lena, faktiskt har vi ju flera av artiklarna i butiken. Jag har gått igång på olika idéer därifrån och det kliar i fingrarna efter inredningsobjekt...




3 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Godkväll raring...Hos mig känns det som att luften har gått ur alldeles som hos dig. Vila, ja kanske men det gör man ju inte iaf. Jag hoppas att du känner dig lite bättre ikväll för det gör jag. Har ju hållt igång hela dagen i källaren så nu sitter jag äntligen, pust men fint blev det. Ha det gott vännen/ Kramkram A

Mys och hemtrevnad sa...

Ser ut som en härlig butik...kramis semlan

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hej!

Oj, vilken butik! Kan förstå att du var där ett tag, och gärna gick tillbaka...det hade jag också gjort! Superfint...allting :-)

//L

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin