lördag 19 juni 2010

Fest!





Firar dagens stora händelse med ett underbart badrum med prinsesstouch. För övrigt är vi bjudna på Julias stora ( 80 pers) 20 års fest i kväll. Hon firar tillsammans med tre av sina bästa väninnor som också fyllt 20 år precis! Jag hoppas att bordsplaceringen har satt oss tillsammans med de andra föräldrarna...
Jag kommer att fixa mig inför festen framför tv:n. Dagens bröllop måste ses live! De kungliga skönheterna tar andan ur mig! Det kommer att bli en vigsel att minnas... Känner mig riktigt nervös. Kan bara ana hur de känner sig på Drottningholm... Lycka till säger jag till kungahuset!

1 kommentar:

Mys och hemtrevnad sa...

ja lycka till daniel och victoria och må ni alla få en trevlig fest i kväll...kramis semlan

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin