tisdag 29 januari 2013

Mer styling...



Ett litet smakprov....



Godmorgon!

Som ni kanske vet, fick jag två home staging uppdrag på samma vecka och nu är även nummer två klar och kommer ut på Hemnet i dag eller i morgon. Jag kan inte visa för mycket innan de "officiella" bilderna läggs ut, men ett litet smakprov kan ni få! Jag lovar. Ett superfint hus...


Detta med home staging är så otroligt peppande och inspirerande, både inför med mätande, planering, och packande till själva uppacket och stylingen och slutligen resultatet efter sista städet och touchen (och att det är ett herrans packande, bärande och skruvande glömmer man ganska snabbt...)! Älskar känslan av ordning och reda. Allt står på centimetern där jag vill ha det... Underbart! 




Nu; gardinuppdrag i Borås. Tumstocken är nerpackad och kaffet nästan urdrucket. Ha en fin dag, hörrni! 















3 kommentarer:

Anonym sa...

Så roligt att få följa och se dina uppdrag.

Anonym sa...

Du har väl vart hos Jonas Jag har varit där ock snickrat Det var nära å bra Mvh din morbror

Anonym sa...

Vi är så nöjda med hur du har stylat huset samt ett mycket gott bemötande och service! /Marie

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin