onsdag 2 januari 2013

Äntligen!



Finaste ljuslyktan från TineK Home - vi har fortfarande några kvar på lager! 



Uppe med tuppen denna morgon och  laddad för jobb igen! 


Här längtas det minsann efter rutiner, kunder och nystart med röj och städ! Jag längtar också efter lite ordning i maten - det har nog blivit lite för mycket av det goda över helgerna... Förrätter, bufféer, julbord, ostbrickor - herregud vilka ostbrickor, desserter och såser... Nu får man gå in i ketosen igen, tjejer! ...startar därför dagen med en bullet coffee! 

Det där tio-kortet från gymmet jag fick i födelsedagspresent måste ju göras åt också - förhoppningsvis får jag så mycket smak för gymmiljön att jag aldrig vill gå hem igen...



Och hörrni. Kom ihåg:







Nu kör vi måndag! Mitt i veckan...







Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin