lördag 26 januari 2013

Glömde fira...





Men herrejösses!!!


HUR kunde jag glömma att bloggen fyllde fyra år den 20 januari??? Kan det varit mässan som ställde till det i huvudet? Flunsan? Eller att jag har varit lite busy på jobbet det sista??? Hur som helst. FYRA ÅR!!! Så jäkla kul!

Vem kunde ana att jag skulle fastna så i bloggvärlden, få ett andra hem - ett cyberhem, komma andra bloggare nära, få ny vänner, fota, skriva, ha tusen besökare om dagen och fortfarande - efter fyra år - tycka att det är lika roligt nu som då?


Känn på den. F y r a  å r... Hipp hipp hurraaaaa!!!!


...så nu kör vi väl fyra till?








2 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

GRATTIS!!

Såklart fyra år till, minst!

Vilken underbar bild - ja, du har alltid underbara bilder om jag inte sagt det förut.

Du lyser upp, inspirerar, glädjer, går mig sprallig.

Love it!

Lotta

Knaada sa...

Hurra för fyra till!

GRATTIS :)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin