måndag 17 mars 2014

Vi har påskat lite...




 Ägg, korg, änder och marmorbricka från Oisoioi.



Ja hörni, då kör vi måndag och ny vecka igen!


Vi fixar och donar, plockar fram nytt, möblerar om och hänger nya gardiner. Ett evigt kretslopp som är så positivt och roligt både för oss och för kunderna!

Jag planerar goodiebags och vinster till lotteriet inför kundkvällen och är överväldigad över allt fint som mina leverantörer ställer upp med för att göra kvällen så bra som möjligt för alla som kommer hit!


Nu lunch!



Ps. Ni har väl inte missat oss på Instagram? Aratorp24






1 kommentar:

fason sa...

Webben i all ära, men i bland behöver man verkligen finnas på samma plats för att ta del av allt kul. Önskar så att jag kunde komma på era kundkvällar, men jag får nöja mig med alla fina bilder som inspiration då det är för långt att åka ;-)

Oj, är det redan dags för påsk, förresten? Det har jag lyckats förtränga nu när snön kom tillbaka och våren känns långt borta. Ha en skön dag!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin