onsdag 21 augusti 2013

Runt poolen



Vi har hittat ett litet paradis här på Rhodos...





Ghhhaa, vad skönt vi har det, bloggisar! Värme, god mat och ett helt otroligt grönt och fint hotellområde! Två sköna behandlingar har fröken hunnit med på det fina spa´t - och fler blir det, var så säker... 









Infinity pool gör något alldeles speciellt med välmåendet... Jag får inte nog av att ligga där på kanten med solen brännande på axlarna och skåda ut över Medelhavet och Turkiets siluett där borta i diset. Pulsen sjunker till en fantastisk låg nivå...




Hej alla! 

Det tog tre dagar för mig att fixa laddning på batteriet till kameran som naturligtvis var urladdat (kameran stod på "ON" när jag tog upp den ur väskan och laddaren låg så klart kvar hemma...) Men en supersöt - och superserviceminded - receptionist (med en dialekt exakt som Zlatan) här på hotellet hade en likadan kamera och tog med sig batteriet hem och laddade det över natt! Hur snällt var inte det???


 Så nu måsta jag ut och fota lite mer för här är verkligen jättefint, ni ska få se!



...och som vanligt - fler bilder på Instagram på "aratorp24"! 







5 kommentarer:

Bokcaféet i byn sa...

Ser alldeles underbart ut Lena! Fortsätt njuta!!
Kram Anna

Charlie sa ... sa...

Oh la la.....så härligt!


Vi har sommarväder i New York, njuter av det efter en ganska regnig juli.

Dina bilder är underbara!

KRAM

Gudrun sa...

Ser helt underbart ut! Vad heter hotellet? Man kanske tar sig en tur till Rhodos någon gång...

Gudrun sa...

NU upptäckte jag länken! Glöm min fråga... ;-)

Ewa sa...

wow!!!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin