onsdag 27 februari 2013

Will.i.am och Britney bitch...




Grymt bra sväng i denna tycker jag!!!



Hej alla! 
Kommer ni ihåg mig???

Jag har fått skäll av sonens jobbarkompis om att bloggen inte är uppdaterad... Det är mycket nu... ;)


Stylinguppdrag, nya varor som rasar in och som ska prismärkas och sättas ut i butiken och kväll har jag "symöte" med tjejerna så min eftermiddag tillbringas i mataffären, framför spisen och vid dammsugaren - huuur dammigt har man det när solen börjar skina egentligen???


Så. Ses i morgon istället!

...och hörrni. Nya bilder finns på facebook och instagram!  Häng med!






2 kommentarer:

Carola sa...

jag älskar den låten!!
och att du är tillbaka!!
KRAM!!

Charlie sa ... sa...

;)


Hänger med!!!!

KRAM

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin