onsdag 25 augusti 2010

Ny leverantör!

Jag väntar in en STOOOR order när som helst från en helt ny spännande holländsk leverantör som jag hittade på Formex. Planerar en egen avdelning i butiken för dessa möbler, lampor och inredningsartiklar. Mycket spännande att se hur det blir mottaget! Stilen var en blandning av gammalsvenskt (1700-tal) och industri. Låter snyggt va? Jag återkommer om detta!

Det kom en pall från IB Laursen idag som jag packade upp ikväll. Men i dag gav jag mig hemåt vid halv tio... Energin flödar när det kommer nyheter! I morgon kommer Anna tillbaka, hon har varit dunderförkyld och sängliggande hela veckan, stackaren!


1 kommentar:

Coolaannna sa...

Ja, du och Anna samt de andra som finns i butiken har ju världens roligaste jobb :))

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin