fredag 13 augusti 2010

Formex!



Ja, då är vi ett par dagar in i mässan och inköpen. So far so good. Onsdagen tillbringades på Hamnplan 5 hos BRUKA Design. Ovanligt mycket nytt i år och jag köpte det mesta... Kommer inom kort till Butiken!
Det är olidligt varmt på Formex. Jag kan inte fatta att de inte kan ha ordentliga kylanordningar på ett sånt stort ställe... Snacka om att jag är sjukt fed up på värmen. Kan det inte bli september/oktober illa kvickt så man kan ha på sig lite riktiga kläder och skor? Folk har schavat omkring i linne och flipflops alldeles för länge... Nej, tacka vet jag hög och klar höstluft, snygga kläder och folk som svarar på mail igen så man kan göra sitt jobb!

I kväll ska vi ut på supé med Himla. Trevligt med företag som ger tillbaka litegrann när man handlar för hundratusentals kronor... Jag återkommer med info om mat och ställe... På tal om det så var Wreta väldigt trevligt, förutom att de glömt klippa gräs och rensa rabatter typ hela sommaren, det drar ner poängen. Återkommer om detta också, nu MÅSTE vi rusa!

Trevlig helg allihop! Någon som ska äta några kräftor?

Dagens bilder kommer från Beach House och deras nya färger för hösten. Snyggt och underbart sköna!


5 kommentarer:

Arja sa...

Hejsan! Var inne i din butik och köpte boken Lev Vackert idag!!!
Jag får återkomma när du får in alla nya fina varor!!!
Ha det gott :O)

Aratorps Lena sa...

Å vad spännande Arja! Den har kommit in sedan jag åkte hemifrån, så jag har inte sett den! I can`t wait... Kramis!

Anonym sa...

Kräftor? Javisst =)
Och jag tror jag ska dricka vin till också, gott!

Fröken Fräken sa...

Av de erfarenheter som jag har av alla sorters mässor så tror jag att det är någon märklig lag som säger att det ska vara stekhett i alla mässlokaler!
Men ändå, inte längtar jag efter att bylsa på mig en massa kläder. Nä, fram för fler linnen! ;-D

Helena sa...

Hej....
Jag lyssnade av telefonsvararen idag, lite sent men tack ändå att du tänkte på mig angående biljetterna, det fixade sig ändå.

Kram Helena.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin