fredag 15 januari 2010

Miljöbovar!


Jag är så j-ä irriterad på våra grannar som har en liten lastbil som de startar varje morgon och sedan låter gå på tomgång i 30 -40 min för att få upp värmen och få bort isen på rutorna. Är inte detta typ olagligt???
Vad spelar det för roll att den ena källsorterar, trycker av TV:n där fram och kör nästan alla tvättar på snabbprogram och i princip slutat använda tumlaren när den bredvid fullständigt skiter i det??? Man blir ju så trött...

Dagens übercoola matta - som är en vill ha till Willes rum - är säkert toltalt svindyr, kommer från Vivianne Westwood. Kanske en bra anledning/ursäkt att dra en helg till London när våren börjat visa sig? Det värsta är väl att jag får GÅ dit nu när jag kommit ut med att jag är en miljönisse...

2 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Mmmmmm har grannar som är likadan. Och tyvärr är man lika miljöbov när man bara sätter sig i bilen och startar och åker direkt, suck....
Hm jag blir lika arg men känns det bättre nu? HIhi.....

Kram Anne

Anonym sa...

Säg till grannen att det finns motorvärmare ,eller sno den?

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin