söndag 24 januari 2010

Hemma igen!


Efter fyra dagar i Stockholm och Formex är det riktigt skönt att komma hem igen, borta bra... ni vet. Vi har hunnit bläddra igenom dagstidningarna, gått igenom posten och satt på tvättmaskinen. Känner att jag är full av energi så det blir även en sammanställning av helgens order innan jag släcker för i kväll men först måste jag ju pussa lite på sonen också, han har haft LAN här i helgen med alla grabbarna - och huset står kvar.
Jag är även breddfull av intryck efter mässan och nya idéer inför våren, det är minst lika viktigt som order på papper...
Ledordet för mässan var nog färg. Färg, färg och åter färg. Dagens bilder är Nordals fina kinaskåp som vi har i butiken. Hoppas ni alla mår bra! Nu ska jag kika runt hos er lite, har inte öppnat datorn i helgen...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin