tisdag 21 juli 2009

Rekord igen...

Efter en första dag på jobbet som slog alla rekord i antalet kunder (jag satt inte ner en sekund i går, det gick i ett - superkul!!!), så har jag faktiskt varit och lagt mig i solariet. Brännan är ju i princip borta...

Vi har öppet som vanligt och har satt HALVA PRISET på massor av varor - och 30% på allt från HIMLA! Välkomna!

Glöm inte att vara med i min tävling! Jag drar en vinnare på fredag. Klicka HÄR, så kommer du dit! 

Ha en bra dag i ömsom sol, ömsom regn! Kram alla goa!

5 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Lena!
Åh vad kul att det går så bra för er butik:)

Jag satsar på ett besök vecka 31!

Ha en jättebra dag,
Kram Jenny

Syster Yster sa...

Vad roligt med mycket kunder....

Anette

rosenskära sa...

Fritsla tyglager, då tänker jag på min ungdoms somrar med alla sommargäster från Borås med omnejd, på Falkenbergs gator och Skrea strand talades en annan dialekt än vår egen...

Det var väldigt länge sedan jag var uppåt dina trakter, men där finns ju så mycket fint, kanske blir det en tur nästa sommar!

Lena

Atelje Skärvan sa...

Hej Lena!
Det är kul när det man kämpar för går bra.
Jag läste att ni funderar på att bygga,här är vi mitt uppe i ett husbygge.Det är min sambo som har ritat huset,stort trähus med torn,det blir vårt drömhus.
Jag önskar er lycka till med ert.
Kram Agneta

Ett ögonblick sa...

Hej!
Vad roligt att det kommer så mycket folk och att det går bra för er. Sån´t borde pressen skriva mer om...då tror jag vi skulle bli gladare. Jag rekommenderar er för goda vänner men har tyvärr inte hunnit besöka er ännu, men jag ser verkligen fram emot det.
Vill jättegärna vara med och tävla så jag har länkat på min blogg och håller tummen för turen.
Ha en fortsatt bra sommar!
//lisamaja

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin