torsdag 28 maj 2009

Övningskörning

Jag joggade mig fit for fight i morse och tur var väl det för dagen har gått i ett... Vi fick i oss lite lunch vid tre... Riktigt roligt! Tack alla underbara kunder som gör att det är så kul att gå till jobbet varje dag, om ni läser detta!

Efter jobbet stod sonen med Brevet från Vägverket som han väntat på varje dag senaste veckorna! Så det var bara att ge sig ut på första försöket bakom ratten... Jag höll hårt i dörrhandtaget kan jag säga, men det gick jättebra! Är riktigt imponerad, faktiskt.

Dagens bild har jag haft liggandes ett tag. Jag tror det är fotat i ett hus i Carribien där ägarna till DAY Birger et Mikkelsen har sitt sommarboende. Väldigt fräscht!

Nu ska jag krypa i säng med nya numren av Lantliv, Tove och Drömhem & Trädgård, inget dåligt sällskap under täcket...

2 kommentarer:

Line sa...

HEEEEJ!!! Tack själv...jag är en av kunderna ;) Hittade till din FANTASTISKA butik för bara någon dag sen...vilken underbar överraskning! Blev så inspirerad av det ljusa vit/beigea-rummet....så nu håller jag på och stylar om mitt vardagsrum...... =D

Ha en fin kväll!
KRAM

Karna sa...

Så flink du er som jogger om morgenen, desverre er det ikke noe for meg..her blir det kveldsturer istedenfor.

Ikke noe moro når de vil ut og øvekjøre, liker det slett ikke jeg heller...men det må jo til.

Ha en super fin helg!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin