lördag 21 februari 2009

Annons

I nya numret av min absoluta favorittidning Lantliv har vi en helsidesannons på sidan två! Spännande!!!
Njuter av reportaget hemma hos Gúa (med fina bloggen hvitulakkris) som Marie och Johanna såklart står bakom.
Månadens kläder är också jättefina, speciellt de underbara tofflorna från Calou. A vill ha ett par i äpplegrönt, men för mig lutar det väl åt beige... Tråkmåns.
Sedan konstaterar jag att en blus från Odd Molly går på nätta 2800:-. Alla som köper en sådan är väl från vettet.
En annan bloggkompis visar upp sitt hem med bravur; Jenny med bloggen villahemmet. Även denna står Marie och Johanna bakom.
Jag kan även konstatera att jag säkert kommer att testa samtliga recept på lockande lax som det bjuds på i detta nummer. Jag älskar lax!
Bilden på tidningen lånade jag av lilla fröken bråttom.

Nu har kaffet kokat färdigt, ska bli gott med en kvällskopp. Har vilat en timma i soffan efter jobb och middag. Skönt. Ska ge melodifestivalen en liten chans till. Tycker inte att det varit någon höjdare än så länge. L sitter stadigt framför en Champions League match...

Jag önskar er alla en underbar söndag!

4 kommentarer:

IKT i min vardag sa...

Synd att du inte fick tag på formarna, konstigt att inte personalen visste. Kusmi-te kan du lätt beställa på nätshoppen Extodia. Beställde ytterligare en burk häromdagen med 4 röda frukter, mumma! :)

"M" sa...

Vilken fin blogg du har ...hit återkommer jag....

Anonym sa...

Klart att du kan låna bilder på min blogg!
Jag lägger till dej på min lista bums! Nu ska jag kika runt lite mer hos dej.
Kram A-S

Fröken Fräken sa...

Jag har bara hunnit titta lite lätt i tidningen än så länge, jag brukar försöka dra ut på det så att den räcker så länge som möjligt.. ;-) Får ta och kolla in er annons!!
(måste nog säga att Mellot igår inte var någon höjdare precis...)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin