torsdag 29 januari 2009

Veranda



Detta måste bero på att man inte riktigt har vädret med sig vid boende i Sverige. Man kan inte plocka ut dynor, mattor, lampor, lyktor, plädar, kuddar och porslin för att sedan lämna det där i veckor i sträck... Strosa ut när som helst och bara lägga sig i hela härligheten. Nej, regn och blåst sätter stopp för det sydländska livet. Men det är ju så SNYGGT när inredningen flyttar ut. 
Vi har ett hus på lut. Det är fantastiskt, men det finns ingen veranda... Hur tänker man då? Jag är inne på att bygga ett hus istället. Slänger långa ögon på KarlsonHus. Hur har ni det? Veranda? Balkong? Visst är det underbart med uterummet på sommaren? Hur litet det än är. 

Jag plockade ihop lite bilder på olika utemiljöer. För känslans skull.

Idag har jag och A plockat upp två pall med varor från Bruka. Mmm, vad fint det blir. Samtidigt som vi haft fullt upp med kunder! Det verkar som om att det säljer bättre med lite "röra" i butiken. Fullt upp skapar fullt upp... 

Ha det bäst!
Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lena!

Åh vilken mysig blogg, längtar verkligen till våren...Du får gärna fortsätta förgylla min dag m inspirerande bilder.

Hälsningar,
Magda

Anonym sa...

Jag längtar med till våren!!

Mycket fina bilder du visar!
Kraaaam

IKT i min vardag sa...

Hej!

Jag betalade 379:- för lampan. Nu blev jag också nyfiken vart din fina butik ligger. Är själv Boråsare ;)

Hälsningar Linda

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin