lördag 27 oktober 2012

Snygga bräder...




Jag gled förbi en bild på nätet som jag var tvungen att plocka med mig. Varför undrar ni? Golvet kära vänner. Golvet! Råa plank i olika nyanser som varit med ett tag och som fortsätter upp i trappan som har en maffig avslutning/början med bredare steg... Ljuvligt. Och den omålade dörren är ju också helt fantastisk, speciellt som kontrast till den magnifika kristallkronan. Hatten av och plopp ner i min inspirationsmapp!





Ja. Men det är ju lördag... Och första avsnittet av Så mycket bättre som ju är ett av mina absoluta favoritprogram på TV- tillsammans med Pluras mat - vad är det med mig och offentligt alkoholintag??? Hur som helst tror jag att årets upplaga kommer att infria mina förväntningar med råge. En oväntad och otippad mix av artister. Mycket spännande. Skål!



2 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

:)


Snyggt!

kram
Lotta

Finaste huset sa...

snyggt! (undrar om det sticks under fötterna?)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin