måndag 22 oktober 2012

Monday mood




Fina inspirationsfoton från PBHome. Vi har kuddarna i butiken och porslinet kommer inom kort!


Hej alla!

Klockan är snart nio och jag har precis tagit undan efter middagen, satt på diskmaskinen och slängt in en maskin tvätt. Mina kvällar blir inte så långa och jag har inte ens ett enda litet småbarn att skylla på... Idag smörstekte jag lite brysselkål tillsammans med halloumi, kokade blomkål till mos och stekte kotletter med gräddsås. Mumma och perfekt lchf-mat!

Jag serverade maten på de nya faten från STHÅL, så egentligen skulle jag ju ha fotat hela härligheten också men orken var inte med mig idag... Jag är sååå måndagstrött... ZZzzzz...


Vet ni? Jag håller på att planera en liten köksrenovering. Vi skulle behöva fräscha upp (slänga och byta rubbet...) köket och vår matplats på jobbet big time och jag är i full sjå med att övertala chefen. Wish me luck! Det går väl förresten under personalvård, eller hur? ;) Jag tänker vita eller grå underskåp, inga överskåp, schysta lampor, tallrikshylla el likn, porslinsho, och ett färgglatt kylskåp från SMEG. 





Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin