söndag 14 oktober 2012

Just nu på Hemnet...



 




Godkväll! 
Jag måste bara visa er en lägenhet som just nu agerar visning åt en likadan lägenhet som är till salu i Borås där i princip alla möbler, gardiner och inredningsdetaljer är köpta hos oss! Det har varit jättekul att hjälpa denna familjen med allt från sömnad av gardiner, sänggavlar och sängkappor, soff- och möbelköp, lamp- och mattval!!!

Jag har varit där ett par gånger nu i slutet och jag lovar - det är superläckert! Och smått surrealistiskt att se våra grejer i sin nya miljö...

Om ni vill kika mer så hittar ni fler bilder och detaljer HÄR! Och om ni ser något ni gillar eller vill ha pris på, så ring eller maila mig! :)



Fortsatt trevlig söndagskväll allihop! Just nu pustar jag ut efter en timmes rask promenad i kvällningen. Så skönt att få igång pulsen lite efter en riktig söndagsmiddag med älggryta och alla tillbehör!!!





2 kommentarer:

Junitjej sa...

Så där skulle man ju vilja bo!

Charlie sa ... sa...

Urläckert! Supersnyggt!

xx

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin