torsdag 25 oktober 2012

CHRISTMAS CLEAN



Hörrni. Idag har vi packat upp 60 st. Christmas Clean från Maison Belle. Undrar hur länge de varar? Jag gissar en vecka, så det är väl lika bra att beställa en omgång till... 


Som ni säkert vet är Maison Belle en helt igenom ekologisk produkt baserad på eteriska oljor som "löser upp" skiten på spisen och "smörjer" dina träytor på bänkar och bord - totalt beroendeframkallande för din städning! Christmas Clean doftar apelsin/kanel och hjälper därför till att öka julstämningen där hemma och är även en helt perfekt gåbortpresent!




Gokväll alla! Är ni som jag mitt uppe i något mat/bakprogram som alltid på torsdagar???



För övrigt har jag haft två trevliga leverantörsbesök (mer om det i ett eget inlägg) i mitt nya kontor idag och även kört en sändning möbler till Göteborg. På det ena stoppet skulle jag leverera två fåtöljer till en dam på fjärde våning i centrala stan. Ingen hiss och en dam som inte var i stånd att bära ens en halv fåtölj gjorde ju såklart att jag sprang upp med båda två och höll tummarna att bilen fick stå kvar på gatan utan att få en förmögenhet i parkeringsböter - och det gick ju bra! 


Nu. Final i Masterchef...



Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin