måndag 1 oktober 2012

Modern classic...




Tvättat lin, len sammet och kraftig bomull i en härlig blandning!!


Pelle Vävare Anno 2012...


Med en doft av succé!


Det är detaljerna som gör det...


Ja, nu har det kommit in nyheter - igen! Den nya, fräscha och otroligt genomtänkta bäddkollektionen från Pelle Vävare har landat i butiken och fått snyggaste placeringen vid den kaxigaste skinngaveln - var annars? Smoking hot... 

Annars? Annars är det en hel del som stjäl min tid, min ork och min lust. När orken och lusten är tillbaka ska jag fota och visa er allt det fina! Kanske i morgon? ;)





3 kommentarer:

Välkommen Hem! sa...

Så festligt! Stod med deras katalog idag och funderade på om jag skulle ta hem till butiken! De hade ju så ljuvliga textiler i deras monter så jag tror jag tog världrekord i att gå och klämma och känna...
Åh, kan du inte lägga ut en bild på miljön från din butik, det blev säkert ursnuggt!
Kram, Judita

Carola sa...

men galet snyggt!!!
De svarta väggarna där.. love it!

yanmaneee sa...

valentino
nike max
louboutin shoes
christian louboutin outlet
air max 270
supreme outlet
curry 6 shoes
nike air max
kobe shoes
nike shoes

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin