måndag 8 oktober 2012

Slettvoll igen...






Min inspiration stegras när jag bläddrar på Slettvolls hemsida. Sååå mycket snyggt och så smakfullt stylat!!! Stooora mattor som ramar in möblemanget (och dämpar akustiken), färgsättning ton i ton, trä och sten som bryter av och runda former kontra det kantiga - skolexempel på snygg och klassisk inredning som håller i många år. Att man sedan har en hunk i soffan är ju ingen nackdel...








Hej alla! 
Hoppas ni mår fint! Jag har precis kollat sista avsnittet av Pluras kök och sitter här och skrattar för mig själv - vilken otroligt skönt program! Och hörrni; ny vecka - nya utmaningar! Vår började med älgjakt. Och nu är den över... Tre djur skjutna första dagen - det betyder påfyllning i frysen till helgen!



Nu ska jag njuta av nya Sköna Hem som kom i lådan i dag! Mums!




LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin