måndag 19 oktober 2009

Tygspännande!


'






Åh, så snyggt!!!

Om ni missat denna lyxiga etta (?!) med tygspända väggar, heltäckande sisalmatta och tjocka gardiner från vägg till vägg så gå in på Sköna hem och kolla! Det går även att rösta på den snyggaste ettan på hemsidan. Jag la min röst på denna. Otroligt fint gjort av inredaren Birgitta Örne som tänkte spännande hotellrum med mycket färg när hon planerade jobbet. 
I like a lot!!!



Jag tycker för övrigt att alla borde ha tyg på väggarna... 





3 kommentarer:

Sassa sa...

Hej, Jag håller med dig,toppensnyggt. Jag reagerade också på det reportaget. En del inredningsreportage har det där lilla EXTRA!!!
Kram från Sassa

Jenny sa...

Hej Lena!
Åh vad snyggt!! Coolt med tygklädda väggar:)

Ha en bra vecka!

kram Jenny

Bibban sa...

sååå snyggt jag älskar färgen :)
Kram Bibban

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin