söndag 25 oktober 2009

Spännande nyhet...




Jag väntar in en spännande nyhet till butiken vilken dag som helst. Blev lovad leverans i slutet av oktober och där är vi ju faktiskt nu... Jag ska ge er namnet på det nya märket med en länk i morgon, undrar om ni kan lista ut vad det är? Den första som gissar rätt vinner ett fint pris! Skriv en kommentar!

Idag regnar det utanför mina fönster; gråare höstväder får man leta efter. Jag sitter vid min stora kopp kaffe och njuter av tystnaden och min lediga dag efter en otroligt intensiv vecka, därav sporadiska inlägg på bloggen... Idag blir det söndagsmiddag hos mamma och pappa, men först ska vi kolla in den nya BMW:n som precis kommit ut. Ha en underbar söndag alla vänner!

Ni har väl inte missat att vi gjort om vår hemsida? Kolla HÄR!

7 kommentarer:

Sassa sa...

Walles & Walles är den fina kollektionen!
Det var han som startade Lexington och
Rooms textilavd. var ju hans skötebarn tidigare. Ha det gott önskar Sassa

Jenny sa...

Hej Lena!
Åh ska ni få in Walles & Walles, de har såå snygga grejer! Spännande!!

Ha en härlig söndag med middag o BMW span;)

Kram Jenny

Stjärnor & Champagne sa...

Ha jag säger också Walles & Walles, gud vad kul som är såååå fint. Önskar igen att jag bor närmre, men jag kommer igen när vi åker förbi åt det hållet. Det blev en svart soffa från Nordik, lite större där alla kan slänga sig i. Har aldrig haft en svart och vi valde en lite nyare stil, vi har el Howard i jeans i vardagsrummet.
Kram i höstmörkret/ Anne

Psst älskar BMW

Sassa sa...

Hej Lena,
Jag har inte allt!!
Du hittar säkert på något fint!
Kram från Sassa

Unknown sa...

Hej Lena, vilken härlig blogg! Finfina bilder och rolig att läsa. Måste svänga förbi affären nästa gång jag är i krokarna. Tänker dock springa ner till Walles & Walles på lunchen imorgon och nypa lite i deras nya fina kollektion...
Hösthälsningar Charlie

Aratorps Lena sa...

Ja, grattis Sassa till vinsten och det snabba svaret! Jag ska skriva mer om Walles & Walles i morgon, och fy för Charlotte som bor så nära att hon kan smita in på lunchen... Kram alla!

Signe 1 sa...

Vad kul att ni ska få in Waller & Walles, så fina saker!! Klart du får länka, jag blir bara glad:-)Kram Sofia

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin