måndag 26 oktober 2009

Butiken








Igår lånade jag pappas fina kamera (MÅSTE köpa en ny snarast...) och fotade lite i butiken. Detta är vår GRAND-hörna med kuddar, plädar och sängkläder från Grand design. Möbler och väskor från Artwood. Fler bilder kommer en annan dag...


Igår köpte jag träningskläder för vinterbruk, men jag orkar inte ge mig ut i spåret ikväll... Det får nog bli lite god kvällsmat (har inte hunnit äta lunch idag) och soffan. Någon som känner igen sig?
Lyssnar på Lars Winnerbäcks nya på radion, den är en favorit just nu. Gillar Robbie Williams nya också... Han är ju iof en goding när som helst.



5 kommentarer:

Annas Lycka sa...

Måste få till en liten tripp till din butik nån dag.
Ser jätte mysigt ut. HAdet!Anna

Jenny sa...

Hej Lena!
Vad kul att få se bilder från butiken!!

Kram Jenny

Sassa sa...

Hej Lena, Nu vet jag lite hur det ser ut i din affär1
Blev lite full i skratt att du har kvar Spiras stora taklampa. Den känns svår att sälja.( Jag har nämligen en likadan i min butik) De har slutat med lampor som du vet.
Det var ju modernt för några år sedan och nu... Säljer du den först eller jag ?? Bara på kul tävling!
Kram från sassa

Erika i Villa Lilja sa...

Det ser så mysigt ut i din butik. Synd att den är så långt borta.
Kram

ANETTESHUS.COM sa...

Butikken ser jo kjempe-herlig ut!!

Klem Anette:)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin